Bemutatkozom

2014. október 13. 14:19 - Miskei Anikó

Messziről jöttem és folyamatosan úton vagyok. Sokszor belső szenvedéssel megélt gyerekkorom késztetett arra, hogy elinduljak a lélek kérdései és az élet értelmének boncolgatása felé. Mindez nem azért történt így, mert a szüleim bármit is rosszul tettek, ők a képességeikhez mérten a legtöbbet adták nekem.
Így egyenesen vezetett az utam a pszichológia felé, amire akkoriban önmagam megértése és boldogtalanságom megszüntetése motivált. Az egyetemen szivacsként szívtam magamba a tudást, és a nagyszerű tanáraimnak köszönhetően biztos alapokat kaptam. Hamar rá kellett jönnöm, hogy az elméleti tudás csak akkor ér valamit, ha tapasztalatokból gyökerezik. Éppen ezért komoly önismereti munkába kezdtem. Több mindent kipróbáltam, adott szintemhez mérten mindegyiktől kaptam valamit.
Kezdett letisztázódni bennem a múlt, átláttam az összefüggéseket, hogy mi miért és miért éppen úgy történt az életemben, ahogyan. Ismerem a családi mintázataimat és mindez nagy szabadságot adott, hogy merjek az útról letérni, amit az automatizmusok predesztináltak volna nekem.
Majd idővel ez is kevésnek bizonyult számomra. Elegem lett a múlt elemzéséből, az összefüggések feltárásából. Bár mai napig nélkülözhetetlennek tartom az úton. Csak egy vágyam volt, megélni az Életet. Nem elégedtem meg azzal, hogy az élet arról szóljon, hogy kigyógyulunk traumáinkból. Egy örömteli, boldog életre vágytam, melyben kiteljesedhetek.

15 év keresésének, kíváncsiságomnak és tudásszomjamnak köszönhetően úgy érzem, mára minden eszközzel rendelkezem az örömteli élethez. A létezés öröme bontakozik folyamatosan, melynek újabb és újabb rétegeit tapasztalom. Nem csak mondom, hanem napi szinten élem, hogy a boldogság belőlünk fakad.

Szeretettel várom személyes konzultációra, hogy együtt tegyük meg a lépéseket a harmonikusabb életért.


Miskei Anikó
pszichológus
miskeianiko.psy@gmail.com
0620 513 2971
komment
süti beállítások módosítása