Dolgozz velem

2017. október 29. 09:09 - Miskei Anikó

Gyerekként azt láttam magam körül, hogy többnyire boldogtalanul élik az emberek az életüket. Már akkor azt éreztem, nem lehet, hogy az élet a szenvedésről szóljon. Persze akkor még nem így fogalmaztam ezt meg magamban. Töretlen lelkesedéssel kezdtem el keresni azokat az információkat, melyek által egyre inkább növelhettem az örömre/ boldogságra való képességemet. Ez a keresés vezetett oda, hogy pszichológus végzettséget szerezzek. A hivatásomat a mai napig szenvedélyesen szeretem, kiváló és stabil alapnak bizonyul.

Azt viszont soha nem gondoltam, hogy a keresés során a kérdésemre a válasz, nos a kérdések lettek. Mindenhol, ahol falakba ütközök az életemben, a legfontosabb, amit teszek, hogy kérdezek. Megkérdőjelezem minden véleményem, hitrendszerem, nézőpontom, magyarázatom, következtetésem. Ettől pedig olyan lehetőségek nyílnak meg minden esetben, amire korábban még csak gondolni sem tudtam.

Akkor vagyok a számodra megfelelő szakember, ha nem elégszel meg azzal, hogy megszűnjön a problémád. A rossz hiánya ugyanis nem egyenlő a jóval. Kíváncsi vagy rá, hogy mi van azon túl, amit el tudsz képzelni? Hajlandó vagy végre igent mondani és elköteleződni Magad mellett és az életed mellett? Hajlandó vagy elismerni azt, amit jól csináltál, amit megteremtettél már az életedben? Kérnél ezekből még többet? Ha kíváncsivá váltál a kérdéseket olvasva, akkor jó helyen jársz. ;)

Várlak szeretettel!

Miskei Anikó

pszichológus

miskeianiko.psy@gmail.com

0620 5132971

Kozultáció időtartama: 60 perc, díja: 15.000 Ft

Helyszín: Budapest, CosmicLatte Szaloniroda, 11. ker. Bartók Béla út 79.

 

komment
süti beállítások módosítása